2008. július 15., kedd

KFC káposztasaláta, az igazi


Még kapcsolatunk hajnalán történt a dolog - félreértés ne essék, nem Mignontársammal, hanem Sipkással - amikor az ember megpróbál mindenben szuper könnyednek, lazának és jófejnek mutatkozni meg hasonlók. Na akkor az én pasim megkérdezte, hogy tudok-e KFC-s káposztasalátát csinálni, mert neki az az egyik kedvence. Én meg prersze egyből bekamuztam, hogy hogyne tudnék....abban a pillanatban ugrottam is fel a netre, hogy utánanézzek a dolognak. Szerencsére előttem már másnak, máskor is égetően nagy szüksége lehetett a receptre, úgyhogy volt fenn pár változat, amit szokásomhoz híven összegyúrtam és kipróbáltam. Yummie! Fantasztikus lett, ahogy a múltkori grillezéskor is, amikor direkt egy nappal előbb megcsináltam, hogy összeérjenek az ízek, de harmadnap lett az igazi! Csak úgy eteti magát! Bármilyen hús mellé, esetleg egy kis ropogós csirkeszárnyhoz (majd ezt is megírom), mintha csak a KFC-ben ülnénk.
Hozzávalók: 1 kisebb fejeskáposzta, 1 sárgarépa, 1/2 hagyma, cukor, só, bors, 1 deci majonéz 1/2 deci tejjel és ugyanennyi tejföllel elkeverve, citromlé (2-3 ek)
A káposztát és a répát lereszelem a reszelő nagylyukú oldalán (egész gyorsan megy a dolog, magam is meglepődtem rajta, de ha valakinek van egy jó kis konyhai robotja, az biztos letizedeli az időt és az energiát egyaránt).
Csináljuk meg az öntetet ízlés szerint ízesítve sóval, borssal, cukorral és citromlével. A zöldségeket keverjük össze a lereszelt hagymával, majd forgassuk bele a salátaöntetbe.

Egy napra legalább - de a két nap sem árt neki - tegyük hűtőbe.

Nincsenek megjegyzések: